úterý 27. srpna 2013

Radovánky... 

Mám ráda oslavy. A že jich v létě míváme dost a dost. Člověk se nikdy nenabaží té atmosféry, když se sejdou lidé, kteří se prostě mají rádi. 
                                     
                                    Nejvděčnější dárek od mne a ještě byl teplý... 
 
Velká sláva v Lestkově. Bavili se velcí i malí... :)
 
    Lestkovská zvířátka :)
 
    Poslední letní Dolany... 
 
    Kristýna nám přivezla představit kamarádku Natálku. Hodná holčička, půjčíme si ji častěji.       Ljubko, nevyměníš? :)

    No a naše první komplet domácí hambáče. 
Inspiraci jsem čerpala u Katky S. Tohle děvče mě nadchlo svým kulinářským počinem natolik, že jsem ještě týž den musela ochutnat, co že to měla na těch báječně vypadajících fotkách. Skvěle totiž  sladila recepty od různých vyhlášených mistrů a výsledek? 
Byl famózní. 
Dodnes se o nich mluví, kdo ochutnal, zanevřel na Big Burgery a Mekáče. Přijeli naši přátelé a já, pardón, stíhala fotit pouze při přípravě. Povedl se mi ale ukořistit jeden snímek dvou kousků, sedících na masovém velkém talíři, tak pro představu...
  Domácí BBQ omáčka, pivní cibulové kroužky, domácí měkoučké "bulky", 120g masové hamburgery, zelenina z balkónu a trocha slaniny. Náklady nízké, chuť neobyčejná a zábavná. 

Léto, léto mý... Ještě chvilku zůstaň! :)

2 komentáře: